Introductie

IT-Planet is een gespecialiseerd informatica projectsourcing bedrijf, gelegen te Gent. We zijn actief bij diverse grote klanten over heel Vlaanderen en Brussel in volgende ICT-domeinen: Application Development, Infrastructure Services & Software Testing. Om ons team van 180 medewerkers te versterken zijn we momenteel op zoek naar een Support Engineer om aan de slag te gaan bij onze klant in regio Brussel.

Algemeen:

  • Deze positie kan worden ingevuld met zowel vast contract (bediendestatuut) als freelance contract
  • Duurtijd: lange termijn
  • Regio: Brussel
  • Fulltime

Functieomschrijving:

  • Je zal vanuit de servicedesk instaan voor de eerstelijns klantenondersteuning aan de eindgebruikers via telefoon, skype of e-mail. Je beheert het incident- en serviceaanvraagticket en wijst de taken toe aan de juiste collega’s. Je wordt een expert in de uitvoering en governance van identiteits- en toegangsbeheeractiviteiten en monitoring van het IAM-proces. Je fungeert als back-up van de Incident & Escalation Manager.

Functie

  • Je logt elk incident of serviceverzoek met de juiste gedetailleerde informatie in de ITSM-tool wanneer deze rechtstreeks telefonisch aan u wordt gemeld of per e-mail
  • Je voert de triage-activiteit uit op basis van onze kennisbank of aanvullende informatie die aan de kant van de klant is verzameld om effectiviteit te bereiken in het toewijzingsproces aan de IT-servicewachtrij
  • Je stuurt incidentgerelateerde taken die je zelf niet kan behandelen door naar het juiste ondersteuningsteam
  • Je controleert of de communicatie over het incident en het serviceverzoek wordt afgesloten na verificatie met de gebruiker / aanvrager
  • Je voert activiteiten uit in relatie tot het Identiteits- en Toegangsbeheerproces
  • Je organiseert het werk efficiënt en effectief onder begeleiding van uw manager
  • Je volgt training en opleiding waar nodig om bij te blijven met de nieuwe en opkomende technologieën
  • Je blijft up-to-date van de beschikbare IT-services

Functie-eisen

Technische vereisten

  • ITILv3 Foundation certified
  • MS Office 365 suite & Windows 7/10 OS
  • Basiskennis van Web/Internet/Intranet/ VPN/Citrix technologies
  • Active Directory / User management (IT Security basic awareness)
  • File Management – MS SharePoint – OneDrive
  • Ervaring met een IT Service Management tool is een mooie plus

Algemene vereisten

  • Je bent perfect Nederlands-, Frans- en Engelstalig
  • Je hebt minstens reeds 12 maanden relevante werkervaring achter de rug
  • Je bent flexibel, een echte teamspeler en kan verantwoordelijkheid opnemen

Aanbod

  • Voltijds contract (zowel freelance als bediende)
  • Opstart: snelle opstart mogelijk
  • Lange termijn
  • Regio Brussel

Bij ons word je verloond naar werk, kennis & competenties. Met zorg wordt een motiverend salarispakket uitgewerkt: loon + groeps-en hospitalisatieverzekering + wagen & tankkaart + maaltijdcheques,… . Bovendien geeft IT-Planet je alle kansen om goed te zijn in wat je doet: extra opleidingsmogelijkheden & training zullen je helpen jouw skills verder uit te breiden of optimaliseren! Wanneer je er klaar voor bent, staan er al weer tal van doorgroeimogelijkheden of carrièrevooruitzichten klaar.

Freelance? Aarzel zeker niet om ons te contacteren voor een voorstel op maat.

Inlichtingen

Interesse? Stuur je cv en eventueel je motivatiebrief naar vacature@it-planet.be t.a.v. Joyce.

Sollicitatie

Joyce Vyverman +32 472 722 186

Solliciteren
Terug naar vacatures

Is dit jouw droomjob?

Solliciteren